[Mindervuurwerk-discussie] Naar aanleiding van voortgangsbericht 1

JKD van Leeuwen (Telfort) jkdvanleeuwen op telfort.nl
Za Jan 17 12:20:17 CET 2009

Bedankt voor deze mail.

Gelijk alvast een eerste reactie.

Ik heb me ontzettend geërgerd aan Ter Horst met haar arrogante houding
t.a.v. deze petitie.

Zij heeft niet uit te maken wat er wel en niet behandeld gaat worden en of
ze het er wel of niet mee eens is.

Zeker niet in dit stadium.

DE TWEEDE KAMER bepaalt een standpunt en de actie/besluiten die De Minister
zal moeten gaan uitvoeren en niet de minister zelf.

Wat krijgen we nou?

Wie wast deze minister es even de oren?!

Ik hoop dat deze houding voortkomt uit de "onwennigheid" van het omgaan met
dit soort "burgerinitiatieven. Anders moet Ter horst misschien maar het veld
ruimen. Deze onwennigheid doet zich kennelijk ook voor bij al die zeurpieten
die gaan klagen over vormfouten in de petitie etc. Laten we alert blijven om
dit initiatief en in het algemeen deze mogelijkheid om zaken aan te kaarten
bij onze volksvertegenwoordigers verder door te zetten.

Ik hoor graag wat jullie hieraan voor reactie richting Ter Horst verbinden.

J.K.D. van Leeuwen