[ISOC.nl] Persbericht: Nominaties voor de Internet Innovatie Award 2016 bekend

perslijst op isoc.nl perslijst op isoc.nl
Ma Dec 21 14:18:15 CET 2015

Geachte Bas,

Mijn naam is Stanley Steenken en ik ben redacteur en presentator van het
ochtendprogramma AmsterdamLight op AmsterdamFM. Het lijkt mij erg leuk om
komende woensdag een interview te houden over de Internet Innovatie Award.
Dit zal een kort telefonisch interview zijn van zo'n 5 minuten. Hierin
kunnen we het hebben over wat de Award precies inhoudt en we kunnen een
aantal initiatieven bespreken, zodat de luisteraar ook wat meer af weet van
het bestaan van dit soort initiatieven.

Ik hoop dat u hier voor openstaat,

Stanley Steenken
Redacteur & Presentator AmsterdamLight