[Wg.weng] [ISOC-wg Transp.] Nog een editronde

Maarten Simon maarten.simon op sidn.nl
Ma Aug 19 10:37:29 CEST 2013

Hoi Michiel,

Dan hiervoor. Ben uiteraard benieuwd naar reacties.

Groeten,

Maarten Simon
Senior Legal & Policy Manager

SIDN | Meander 501 | 6825 MD | Postbus 5022 | 6802 EA | ARNHEM
T +31 (0)26 352 55 34 | M +31 (0)6 46 11 83 08 | F +31 (0)26 352 55 05
maarten.simon op sidn.nl | www.sidn.nl

-----Original Message-----
From: wg.weng-bounces op internetsociety.nl [mailto:wg.weng-bounces op internetsociety.nl] On Behalf Of Michiel Leenaars
Sent: zondag 18 augustus 2013 0:54
To: wg.internet-transparency op internetsociety.nl; Cristian Hesselman
Cc: wg.weng op internetsociety.nl
Subject: Re: [Wg.weng] [ISOC-wg Transp.] Nog een editronde

Hallo Cristian,

CH> FYI: de reactie van SIDN op het wetsvoorstel 'Kansspelen op
CH> afstand':
CH>
CH> https://www.sidn.nl/weblog/post/article/reactie-van-sidn-op-wetsvoor
CH> stel-kansspelen-op-afstand/

dank voor het toezenden, goed dat jullie alsnog een eigen reactie hebben gegeven vanuit SIDN, los van de reactie van ISOC.nl [1].

Gezien de materie en ook de inhoud van de reactie van SIDN op een andere consultatie (wetsvoorstel Computercriminaliteit III, [2]) - waarin jullie onder verwijzing naar een recente zaak omtrent online gokken reflecteren over noodzaak en wenselijkheid van een mogelijke wettelijke regeling voor het uit de lucht halen en/of het veranderen van de doorverwijzing van domeinnamen - leek het me ook interessant voor de werkgroep Wetgeving en Governance [3], vandaar dat ik deze reactie cc stuur aan deze werkgroep.

Met vriendelijke groet,
Michiel Leenaars
Directeur

[1] Beschrijving werkgroep Wetgeving en Governance:

http://isoc.nl/organisatie/wg.WetgevingenGovernance/

[2] Reactie van SIDN op CC III:

https://www.sidn.nl/weblog/post/article/reactie-van-sidn-op-wetsvoorstel-computercriminaliteit-iii/

[3] Reactie ISOC.nl op consultatie Kansspelen op Afstand

http://isoc.nl/info/nieuws/2013-reactie-consultatieKansspelenOpAfstand.htm

Internet Society Nederland  -------- Telefoon +31 (0)70 314 0385 Prins Willem-Alexanderhof 5 -------- Mobiel: +31 6 27 050947
2595 BE Den Haag ------------------- ENUM: +31 6 27 050947 http://isoc.nl/michiel ------------- SIP: michiel at isoc.nl