[Mindervuurwerk-discussie] rechtmatig

Christa de Vries christa op planet.nl
Za Jan 17 21:00:15 CET 2009

* het nog geen 2 jaar geleden in de 2e kamer is behandeld
* omdat de mensen die het opgestart hebben een politieke achtergrond hebben (schijnt niet te mogen)

Hoe zit dit want het zou jammer zijn als het iniatief daarom al bij voorbaat niet door zou kunnen gaan."--"

Volgens mij was de motivatie ( smoes) dat er in ons land meer voorstanders van vuurwerk zouden zijn dan tegenstanders.In mijn optiek zou ik dat graag d.m.v. een referenden bewezen zien.
Christa de Vries