[Mindervuurwerk-discussie] rechtmatig

ReindeR Rustema reinder op rustema.nl
Za Jan 17 21:32:17 CET 2009

On 17 Jan 2009, at 21:00, Christa de Vries wrote:

> Volgens mij was de motivatie ( smoes) dat er in ons land meer
> voorstanders van vuurwerk zouden zijn dan tegenstanders.In mijn
> optiek zou ik dat graag d.m.v. een referenden bewezen zien.

Ook met een referendum kom je er niet achter lijkt mij, want dan moet
iedereen daarover gaan stemmen. Maar we hebben een parlement dat het
hele land dient te vertegenwoordigen in ongeveer dezelfde
verhoudingen. Dus als het parlement er hoofdelijk en zonder
partijdiscipline over zou stemmen zou je ook te weten moeten kunnen
komen wat het land ervan vindt.

--
ReindeR