[Mindervuurwerk-discussie] Rechtmatig

Christa de Vries christa op planet.nl
Za Jan 17 21:58:38 CET 2009

Riende.

iedereen daarover gaan stemmen. Maar we hebben een parlement dat het
hele land dient te vertegenwoordigen in ongeveer dezelfde
verhoudingen. Dus als het parlement er hoofdelijk en zonder
partijdiscipline over zou stemmen zou je ook te weten moeten kunnen
komen wat het land ervan vindt."--"

Dat is een optie. We weten echter uit ervaring dat er dan meestal een enorme ruzie ontstaat.Ik betwijfel trouwens of de mening van de parlementariers wel representatief is voor de bevolking in totaliteit.Maar iets doen is beter dan niets doen.Voor mij mogen ze.Denken wij er wel aan dat het een actueel onderwerp is kort na de jaarwisseling. Als we verder in het jaar geraken, heb ik schrik dat het gaat verdampen.Het is dus nu tijd voor actie.
Christa de Vries