[Wg.weng] EU consultatie notice and takedown

ReindeR Rustema discussions op reinder.rustema.nl
Zo Jun 10 07:36:29 CEST 2012

Beste Reinier,

On 9 jun. 2012, at 15:23, Reinier Bakels wrote:
> Naar mijn idee is het zeker goed als ISOC hierop reageert, alleen zou dat dan eigenlijk ISOC internationaal moeten zijn (althans EU), al was het maar omdat anders misschien tegenstrijdige meningen worden verkondigd uit naam van ISOC.

Ja, maar daarnaast is het zeker goed als er op lidstaatniveau ook gereageerd wordt. Want uiteindelijk is het vooral op lidstaatniveau waar je Europa vindt. Samenwerken op Europees niveau is heel belangrijk, maar dat naast dat er per lidstaat op z'n minst een woordvoerder/lobbyist is opgestaan...

Dus hoe gaan we vanuit deze werkgroep verder met deze consultatie? Wat wanneer en wie?

--
ReindeR